Tänään tajusin taas jälleen kerran kuinka erilaisia ihmiset voi olla.Mun sisko on aika laiska eikä ikinä tee mitään ja mä teen taas vähän enennenmän,mä muutan varmaan aikasemmin pois kottoa kun mun 5-vuotta vanhenmi sisko.Ihmisen mielentilat,ajatukset,mielialat ja ulkonäkö sekä henkinen parjääminen voivat olla erilaisia,mut en oo aatellu että näinkin erilaisia,me ollaan kasvettu samassa perheessä ja ympäristössä,mutta silti niin erilaisia.Erilaisuus jyrää,mutta joskus se ottaa aivoon kun jotkut ovat vastakohtia toisen kanssa,siitä voi syntyä pahojaki erimielisyyksii ja riitoja.Mutt miks me vaivataan sillä päätä mitä muut ajattelee,ehkä siks koska halutaan tehrä hyvä vaikutelma muille ittestämme joka on hyvä juttu,mutta myös huono juttu.Meidän pitäs tehdä hyvä vaikutelma toisiin olemalla oma ittemme ja ilmaista omat mielipiteet eikä kopioida niitä muilta joka on tosi yleistä nuorilla.Mä oon itte kyllästyny sellaseen ja yritän olla oma itteni kaikissa tilanteissa.Jotkut tykkää musta ittestäni mut jotkut eivät taas pirä yhtään musta ja sekin pitää hyväksyä sillä jotkut tykkää ja jotkut ei.