Pääsin eilen taas pitkästä aikaa laulamaan,oon ollu kipee täs ny pari kuukautta joten on jääny vähä vähmmälle tuo laulaminen.Monikaan ei tiedä että mä laulan koska en siitä mainosta vaikka mulla on pari videota you tubessa jne.Käyn laululeireillä ja -kisoissa.On tullu pari kertaa voitettuaki.Mä en ees tie kuinka mun laulaminen eess alko se vaan yhtäkkii rupes niinku toimiin tai silleen et mua ruvettiin pyytämään laulaan joka paikkaha ja siit se sit alko eikä varmaan loppua tuu.Mä oon tehny jo yhden demon ja toinen tänä vuonna tulos ja jos voitan laululeirin kisan niin saisin single sopimuksen joka olis tosi tervetullut.Nykyään oon kehdannu laulaa vähä joka paikas kun ennen en uskaltanu.Mä en oikeen tie mitä mieltymyksii saan laulamisesta mut kai se on si vaan se tekemisen ilo ja itte laulaminen joka on mukavaa,niin ja tietysti jos muut ihmiset tykäää niin niille laulaminen joka on käyny tutuks täs parin vuoden ajal.